elefantmammansliv.blogg.se

En blogg om ofrivillig barnlöshet och vägen till en graviditet

170220 - ruvardag 11

Publicerad 2017-02-20 09:47:49 i Allmänt, RMC, Sjukdomskänsla,

Dålig uppdatering..:( Jag har mått väldigt dåligt i två dagar.. feber och genomförkyld samt smärta i övre delen av magen.. i lördags hade jag så inte att vi åkte till akuten.. där trodde de att det är magkatarr och jag fick några tabletter jag skulle äta.. dessvärre har det inte hjälpt så imorse ringde min man RMC.. det var den snälla sköterskan som ringde upp oss.. hon frågade om jag var svullen, svårigheter att andas och om jag hade svårt att sova om natten.. hon tyckte att jag behöver undersökas.. hon frågade om de hade tittat något med ultraljud på akuten vilket de inte gjorde.. så nu är vi strax på väg till RMC för kontroll.. hoppas verkligen de kan göra något så jag slipper ha ont iaf.. det är rätt tröttsamt att ha ont hela tiden.. hoppas bara att embryot mår bra!!


Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2017-02-20 17:41:47

Hoppas att det gick bra på kontrollen✊

Postat av: minresa.wordpress.com

Publicerad 2017-02-20 18:05:31

Men usch!!! Hoppas det inte är något allvarligt utan att du mår bra snart! Håller tummarna att embryot mår topp!!!
Kram

Postat av: I väntan

Publicerad 2017-02-20 20:26:18

Hur gick det på rmc? Kram💜

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elefantmamman

Jag är snart 30 år och lever tillsammans med min man i en mellanstor stad i Sverige. Vi har försökt att få barn sedan våren 2014 men hitintills inte lyckats. I vår utredning kom det fram att jag har endometiros men i övrigt ser allt bra ut. Vi ska under våren göra IVF-behandling.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela