elefantmammansliv.blogg.se

En blogg om ofrivillig barnlöshet och vägen till en graviditet

170216 - ruvardag 7

Publicerad 2017-02-16 14:38:38 i Allmänt, Jobbet, RMC, känslor,

Glömde helt bort gårdagens absolut bästa händelse.. vi fick nämligen besked om antal ägg till frysen... 4 stycken har vi att tinna upp i framtiden om vi behöver.. en sådan lättnad.. jag gjorde en liten segerdans igår kväll här hemma.. så skönt..😊


Idag på jobbet så berättade jag för min ena kollega om beskedet.. han har själv adopterat sin dotter en gång i tiden så han vet lite om hur det känns att vara i vår situation.. de kom dock inte såhär långt av olika anledningar.. det syntes på honom hur glad han blev för vår skull.. måste ändå säga att jag har fantastiska kollegor som bryr sig och frågar hur jag mår i allt detta..😃 

Idag har jag haft lite spänningar i magen.. har aldrig känt så tidigare.. därför inbillar jag mig att det växer och gror någonting inom mig just i detta nu😊 mina bröst är tunga å min bröstvårtor är fortsatt annorlunda i sitt utformande.. spännande det här.. 12 dagar kvar till testdag.. 

Kommentarer

Postat av: frotillblomma.blogg.se

Publicerad 2017-02-16 17:58:53

Wow så bra!! Stora chanser för er nu ❤

Svar: Ser riktigt bra ut😃
Elefantmamman

Postat av: I väntan

Publicerad 2017-02-16 19:14:06

Spännande! Vad härligt med så många till frysen med!👍🏻

Svar: Eller hur😃😃
Elefantmamman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elefantmamman

Jag är snart 30 år och lever tillsammans med min man i en mellanstor stad i Sverige. Vi har försökt att få barn sedan våren 2014 men hitintills inte lyckats. I vår utredning kom det fram att jag har endometiros men i övrigt ser allt bra ut. Vi ska under våren göra IVF-behandling.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela