elefantmammansliv.blogg.se

En blogg om ofrivillig barnlöshet och vägen till en graviditet

170215 - ruvardag 6

Publicerad 2017-02-15 21:04:14 i Allmänt,

Denna dag har känts som vanligt.. lite tankar på eventuell graviditet men jobbet har hållit mig distraherad på ett bra sätt.. en  bra dag helt enkelt..  jag avslutade dagen med att gå runt och strosa på stan med en vän.. tidsfördriv är bra😊 


Dagens symtom har varit ömma bröstvårtor, lite spänningar i nedre delen av magen.. inte riktigt som den molande mensvärken som jag haft förut.. har liksom känts lite som om den spänner i magmusklerna.. kanske är något helt annat än "gravidsymtom"... ja just det, jag är sjukt sugen på salt också..😊 sådär så jag skulle kunna äta översaltad mat😂 tar jag ett djupt andetag så känns det i magen liksom.. konstigt är det iaf.. hoppas ni andra haft en lika bra dag.. imorn kommer svärfar på besök😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elefantmamman

Jag är snart 30 år och lever tillsammans med min man i en mellanstor stad i Sverige. Vi har försökt att få barn sedan våren 2014 men hitintills inte lyckats. I vår utredning kom det fram att jag har endometiros men i övrigt ser allt bra ut. Vi ska under våren göra IVF-behandling.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela