elefantmammansliv.blogg.se

En blogg om ofrivillig barnlöshet och vägen till en graviditet

170225 - lätt överstimulerad

Publicerad 2017-02-25 20:14:03 i Allmänt, RMC, Sjukdomskänsla,

Japp, det beskedet fick vi i torsdags.. svullen mage, öm mage, andfåddhet, svårigheter att röra mig.. medicinerar blodförtunnande sedan dess.. har stora äggstockar och lite vätska i buken.. hur länge ska detta hålla på egentligen? 


Har idag varit mer aktiv än på länge.. jag har lagat mat, inte ens ansträngande.. men nu ligger jag här i sängen och har så ont i ryggen att jag inte kan sitta upp... känns som om min rygg ska gå av.. att jag inte är vältränad det vet jag om, men att min rygg inte skulle klara det här trodde jag väl inte.. 

Jag vet jag ska vara glad å tacksam över att jag är gravid men att inte kunna leva ett någorlunda normalt liv, var inte riktigt vad jag väntade mig.. att ständigt ha ont i kroppen och må som en påse skit är fan inte kul... SNÄLLA låt det gå över snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elefantmamman

Jag är snart 30 år och lever tillsammans med min man i en mellanstor stad i Sverige. Vi har försökt att få barn sedan våren 2014 men hitintills inte lyckats. I vår utredning kom det fram att jag har endometiros men i övrigt ser allt bra ut. Vi ska under våren göra IVF-behandling.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela